ნინო დარბაისელი
ფეხსაცმელები - - - - -
ახლა, როდესაც იმდენი ხნისა მოვიყარე, რომ ტყუილიც კი დამეჯერება, მე გეუბნებით:
აი, რომ წერენ - გამოქვაბული ან ხის ფუღურო, გემი ანდა ბავშვობის სახლი, რომ გავიზრდებით, ქვეცნობიერად იქცევაო, იქ ეტევაო ამოუხსნელი, მაგრამ მთავარი ამბებიო, არა ტყუიან.
იმისიც მჯერა, რომ მშობლების და ბაბო-პაპების საერთო ხმაა, პოლიფონია, უკვე მოზრდილებს შინაგან ხმად რომ გადაგვექცევა, რომ მრავალ ხიფათს გადაგვარჩინოს.
მე ბავშვობიდან დღემდე მახსოვს ფეხსაცმელები და არა მარტო ჩემები და ჩემი დისანი, ანდა ჩემი მამიდისანი, ყველასი, ვისაც ჩემი კარი შემოუღია.
,,ნეტა ჩემს გულზე გადაევლო და ლაფში ნავალს შუა ზალაში, ჩემს სარკესავით ნაპრიალებ იატაკზე არ გაევლოო'"- იტყოდა ხოლმე ბაბოჩემი, ვინმე მოსულს რომ გავისტუმრებდით.
პაპაჩემი რომ გარდაიცვალა, ბაბოჩემმა სულ გაუბერა. ჭირისუფალმა სამძიმარზე მოსულ ქალბატონს, მიცვალებულთან ჯერ ყვავილების თაიგულიც რომ არ დაედო, წრეზე შემოვლა არ დააცალა - ,,შპილკა-ქუსლებით მთელ პარკეტს ნუკი დამიჩხვლიტავთ! ეგ სამძიმარი შორიდანვე ჩამითვლიაო." (ახლა არ ვიცი, როგორაა. პანაშვიდები მაშინ სახლში იმართებოდა). სეტყვა მოვიდა, ქვა დახვდაო და იმ მოსულმაც: აბა, რა მექნა, ქალბატონო, საპანაშვიდედ ფაჩუჩებს ხომ არ ჩავიცვამდიო" (მერე გავიგეთ, თურმე ,,ის ქალი ჯეელობაში პაპას ჰყვარობდა”)
ფეხსაცმელები მახსოვს-მეთქი, დღემდე მომყვება ტალახიანი, მტვრიანი და ნაჩხვლეტიანი, ამონაკაწრი ანაბეჭდები იმათი, ვისაც, სამწუხაროდ, კარი გავუღე, ვინც შემოვიდა და უდარდელად გადამიარა, ვისაც ველოდი, ბევრი იარა, ცოტა იარა და ჩამიარა და ვერაფერი გაუგია, რა, (წასულზე კარგი უნდა ითქვას, აუგი - არა!) შემომეხვია, როგორც ხვიარა და არაერთი დამრჩა იარა და ლექსი, როგორც ცერისხელა შუშის ძირში შემორჩენილი, ვადაგასული, გადამდნარი სანთლის მალამო, როცა ტკივილი გჭირს გამთიშველი:
,,ჭექა-ქუხილში და მეხში შველი დამფრთხალი ვდგავარ, შენ თუ მიშველი. როცა წაგიღებს დროის დინება, ეს ერთი მაინც მეცოდინება, რომ ფუჭი იყო მოწადინება, წახველი, რაკი ბედმა ინება დატოვე კვალი შინ - ფეხშიშველი".
კომენტარები |
ილუსტრაციები |
რეცენზიები |
|
18. რა კარგია, რამდენმა რამემ გაირბინა თვალწინ ... ნეტა, იცოდეთ, რამდენი ფეხსაცმელი აქვს ჩემს ქმარს :))) იმელდა მარკოსი მონაგონია :)))
რა კარგია, რამდენმა რამემ გაირბინა თვალწინ ... ნეტა, იცოდეთ, რამდენი ფეხსაცმელი აქვს ჩემს ქმარს :))) იმელდა მარკოსი მონაგონია :)))
17. გულში ჩამწვდომია, დამასევდიანაებელია გულის სიღრმედე, ეს გზა ბოლომდე შევიცანი, დავინახე, გავიარე და არ ვიცი სად და რატომ გავჩერდი, უცნაური ჩანს აქედან ყველაფერი, იმედი გარდუვალლობაში ხალისობს. ეს ჩემი სუბიექტური აზრია.ჩანს გაჩერებაც უკანასკნელი.. არ ვიცი ძალიან შორია, თუ ძალიან ახლო ჩემთვის ეს გაჩერება.. ქ–ნ ნინოს ჩემი მოკრძალებული მცირე ექსპრომტი არსაწყენად, რაც წანაკითხით აისახა ჩემში:
გაზაფხულიდან, შემოდგომამდე , გასულა ღმერთო, რა დიდი ხანი, იყო აპრილიც, აქ თავისწილად და შემოდგომაც, მოდგა სახადი. ვაყოლებ მზერას ფოთოლთა ცვენას და ნატერფალო კარგად,ნახვამდის, გულში ჩამწვდომია, დამასევდიანაებელია გულის სიღრმედე, ეს გზა ბოლომდე შევიცანი, დავინახე, გავიარე და არ ვიცი სად და რატომ გავჩერდი, უცნაური ჩანს აქედან ყველაფერი, იმედი გარდუვალლობაში ხალისობს. ეს ჩემი სუბიექტური აზრია.ჩანს გაჩერებაც უკანასკნელი.. არ ვიცი ძალიან შორია, თუ ძალიან ახლო ჩემთვის ეს გაჩერება.. ქ–ნ ნინოს ჩემი მოკრძალებული მცირე ექსპრომტი არსაწყენად, რაც წანაკითხით აისახა ჩემში:
გაზაფხულიდან, შემოდგომამდე , გასულა ღმერთო, რა დიდი ხანი, იყო აპრილიც, აქ თავისწილად და შემოდგომაც, მოდგა სახადი. ვაყოლებ მზერას ფოთოლთა ცვენას და ნატერფალო კარგად,ნახვამდის,
16. ეს მეორე ნაწილი მაინც არაჩვეულებრივია. ეს მეორე ნაწილი მაინც არაჩვეულებრივია.
15. ჯონათან, ნეფერტარ, ელადა, მადლობა! აქამდე ვერ შემოგეხმიანეთ, რომ მეთქვა, რა ძვირფასია ჩემთვის თქვენი ყურადღება. ჯონათან, ნეფერტარ, ელადა, მადლობა! აქამდე ვერ შემოგეხმიანეთ, რომ მეთქვა, რა ძვირფასია ჩემთვის თქვენი ყურადღება.
14. კარგია, ყველა ჩვენგანს გვყავდა ბაბო თუ არა ერთი ასეთ ბებია, ან ბაბუდა.) კარგია, ყველა ჩვენგანს გვყავდა ბაბო თუ არა ერთი ასეთ ბებია, ან ბაბუდა.)
13. იმისიც მჯერა, რომ მშობლების და ბაბო-პაპების საერთო ხმაა, პოლიფონია, უკვე მოზრდილებს შინაგან ხმად რომ გადაგვექცევა, რომ მრავალ ხიფათს გადაგვარჩინოს. - 5. იმისიც მჯერა, რომ მშობლების და ბაბო-პაპების საერთო ხმაა, პოლიფონია, უკვე მოზრდილებს შინაგან ხმად რომ გადაგვექცევა, რომ მრავალ ხიფათს გადაგვარჩინოს. - 5.
12. რაღაც ახალი ჟანრია გამოსაძებნი თქვენი ნაწერებისთვის- კონვენცია, ვერლიბრი, ავტო-რეცენზია - ასე ერთად და ორგანულად შერწყმული, თან საამოდ საკითხავიც.
რაღაც ახალი ჟანრია გამოსაძებნი თქვენი ნაწერებისთვის- კონვენცია, ვერლიბრი, ავტო-რეცენზია - ასე ერთად და ორგანულად შერწყმული, თან საამოდ საკითხავიც.
11. მადლობა გულიანა! ლექსის ბოლო აკორდი ჩემთვის მართლაც უმნიშვნელოვანესია. ეს არის ის წერტილი, ლოკაცია თუ როგორც გნებავთ, ვუწოდით, საითაც მიემართება ლექსში ყველაფერი და არაფერი შეიძლება იყოს ტექსტში მასზე ღირებული. თუ სხვა რამემ დაჯაბნა და გადაფარა იგი, ჩემთვის საკუთარი ლექსი - არშემდგარია. მადლობა გულიანა! ლექსის ბოლო აკორდი ჩემთვის მართლაც უმნიშვნელოვანესია. ეს არის ის წერტილი, ლოკაცია თუ როგორც გნებავთ, ვუწოდით, საითაც მიემართება ლექსში ყველაფერი და არაფერი შეიძლება იყოს ტექსტში მასზე ღირებული. თუ სხვა რამემ დაჯაბნა და გადაფარა იგი, ჩემთვის საკუთარი ლექსი - არშემდგარია.
10. "დატოვე კვალი შინ-ფეხშიშველი"
რატომღაც ამ ერთმა ფრაზამ,მთელი ლექსი აწონა ჩემთვის და არაფერი ყოფილა აქ ამაზე მნიშვნელოვანი.
ნაწარმოებმა ეს განცდა შემძინა. "დატოვე კვალი შინ-ფეხშიშველი"
რატომღაც ამ ერთმა ფრაზამ,მთელი ლექსი აწონა ჩემთვის და არაფერი ყოფილა აქ ამაზე მნიშვნელოვანი.
ნაწარმოებმა ეს განცდა შემძინა.
9. მადლობა ზღვისპირელო და მუხა! შემდეგ ლექსზე ისეთზე უნდა ვიფიქრო, რომ მუხას - ჩემი საყვარელი მკითხველის გული ისევ მოვინადირო. მადლობა ზღვისპირელო და მუხა! შემდეგ ლექსზე ისეთზე უნდა ვიფიქრო, რომ მუხას - ჩემი საყვარელი მკითხველის გული ისევ მოვინადირო.
8. ამომეწონა არც იუმორისტულად და არც ცალყბად. მაპატიე..
ამომეწონა არც იუმორისტულად და არც ცალყბად. მაპატიე..
7. მეც ძალიან მომეწონა) ერთგან დავწერე,რომ ყველაზე გემრიელი ის ნაწერებია,სადაც ნამდვილ ამბებს ყვებიან მეთქი და კიდევ ერთხელ დავრწუნდი ამაში..) საკუთარი ბებია გამახსენდა მოპრიალებულ პარკეტზე...ისიც ასე უფრთხილდებოდა)) ჩემი მოგონება,რომელიც ფეხსაცმელებს ეხება და მთელი ცხოვრება მახსოვს,უკავშირდება ჩემს ბავშვობას,როცა მეზობლად რუსი ე.წ. ,,ბაბტისტები,,ცხოვრობდნენ და ერთ ეზოში თვრამეტი ბავშვი იყო..რომ მივდიოდი უამრავი სულ პატარა და დიდი საბავშვო ფეხსაცმელი მხვდებოდა პარმაღთან.....ესაა ბედნიერება... მოკლედ 5 და კეთილი სურვილები ავტორს... მეც ძალიან მომეწონა) ერთგან დავწერე,რომ ყველაზე გემრიელი ის ნაწერებია,სადაც ნამდვილ ამბებს ყვებიან მეთქი და კიდევ ერთხელ დავრწუნდი ამაში..) საკუთარი ბებია გამახსენდა მოპრიალებულ პარკეტზე...ისიც ასე უფრთხილდებოდა)) ჩემი მოგონება,რომელიც ფეხსაცმელებს ეხება და მთელი ცხოვრება მახსოვს,უკავშირდება ჩემს ბავშვობას,როცა მეზობლად რუსი ე.წ. ,,ბაბტისტები,,ცხოვრობდნენ და ერთ ეზოში თვრამეტი ბავშვი იყო..რომ მივდიოდი უამრავი სულ პატარა და დიდი საბავშვო ფეხსაცმელი მხვდებოდა პარმაღთან.....ესაა ბედნიერება... მოკლედ 5 და კეთილი სურვილები ავტორს...
6. მადლობა ნინო! ნამდვილად მქონდა ასე, 10 წლის წინ ეგეთი ლექსი. სამწუხაროდ, არც სათაური მახსოვს, არც ის, შიგ რა ეწერა, (საკუთრებს- ვერ ვიმახსოვრებ). ერთი რამ ნამდვილად მახსოვს, ილია ჭავჭავაძის ეზოში, ყვარელში რომ კაკლის ხეა, იმ ან შთამაგონა პატრიოტული ლექსის დაიწერა და ილიას ,,ყვარლის მთებიდან” იყო რაღაც ალუზიები მადლობა ნინო! ნამდვილად მქონდა ასე, 10 წლის წინ ეგეთი ლექსი. სამწუხაროდ, არც სათაური მახსოვს, არც ის, შიგ რა ეწერა, (საკუთრებს- ვერ ვიმახსოვრებ). ერთი რამ ნამდვილად მახსოვს, ილია ჭავჭავაძის ეზოში, ყვარელში რომ კაკლის ხეა, იმ ან შთამაგონა პატრიოტული ლექსის დაიწერა და ილიას ,,ყვარლის მთებიდან” იყო რაღაც ალუზიები
5. მე ძალიან მომწონს.
კაკლის ხეები ერქვა თუ ძველი სახლი თუ რა ერქვა ერთ-ერთ ლექსს ვერ ვიხსენებ, მისი წაკითხვა მინდოდა კიდევ ერთხელ და ვერ ვიპოვე... მე ძალიან მომწონს.
კაკლის ხეები ერქვა თუ ძველი სახლი თუ რა ერქვა ერთ-ერთ ლექსს ვერ ვიხსენებ, მისი წაკითხვა მინდოდა კიდევ ერთხელ და ვერ ვიპოვე...
4. მადლობა ნინა და ნიკი! აი, ირიჟრაჟა ჩემთან, ამერიკაში და მეც გამოვჩნდი. ორი ლექსი დამხვდა საპროვოკატორიდ გამზადებული. ცოტა ხანში დავესხმი თავს. მანამდე, ჯერ თაო და თაოო. ნიკი, ჩემთვის ეს ლექსი იმით არის მნიშვნელოვანი, რომ მქონდა ორი ჩანაფიქრი: 1. რამდენად მოხერხდებოდა ვერლიბრისა და უკიდურესად კონვენციური, პირდაპირ მაჯამებით გარითმული ლექსის ერთ ორგანულ მთლიანობად შერწყმა. 2. რამდენად მოხერხდებოდა ლექსშივე კრიტიკული ავტო- რეცენზიის მოთავსება, ასევე, ორგანულად ჩასმა.
რა გავაკეთე ამისათვის: შევარჩიე ყველაზე ,, არაპოეტური საგნები და სიტუაცია” ტალახიანი ფეხსაცმელები და იატაკი, ასევე გასვენებაში უხერხული სიტუაცია. ლექსი დავიწყე უკიდურესად პროზაულად. პროზაულ პერიოდებს ლექსის გრაფიკა ოდნავ მივანიჭე. ანუ ლექსის რიტმი და პროზაული პაუზები ,,ავურ დავურიე”
,, პროზაულ ნაწილში იარა/ ჩამიარა, აუგი - არა/ გაუგია რა
,, შევაპარე” ჯერ არაორიგინალური, მერე ორიგინალური მაჯამური რითმები ამას მოვაყოლე კრიტიკული დახასიათება ამ ძველებური ლექსაობისა, შევადარე ვადაგასულ მა ლამის, იარას რომ ვერ შველის, მაგრამ დასაამებლად სხვაა რომ არაფერი მოგეძევება და წრფელი გრძნობიდან, სამწუხაროდ, ასეთი რაღაცა- და გრჩება, ანუ ბოლო კატრენი, შველთან მაჯამურად გარითმული სტრიქონები. ჰო, არ გამომრჩეს, ბინა უფრო მოქნილი რომ ყოფილიყო, ბოლო სტრონი რითმიანი ,, ავტოკრიტიკულ “ ნაწილთან მაჯამური რითმითვე დავაკავშირე: გამთიშველი/ შველი/ მიშველი/ ფეხშიშველი. მადლობა ნინა და ნიკი! აი, ირიჟრაჟა ჩემთან, ამერიკაში და მეც გამოვჩნდი. ორი ლექსი დამხვდა საპროვოკატორიდ გამზადებული. ცოტა ხანში დავესხმი თავს. მანამდე, ჯერ თაო და თაოო. ნიკი, ჩემთვის ეს ლექსი იმით არის მნიშვნელოვანი, რომ მქონდა ორი ჩანაფიქრი: 1. რამდენად მოხერხდებოდა ვერლიბრისა და უკიდურესად კონვენციური, პირდაპირ მაჯამებით გარითმული ლექსის ერთ ორგანულ მთლიანობად შერწყმა. 2. რამდენად მოხერხდებოდა ლექსშივე კრიტიკული ავტო- რეცენზიის მოთავსება, ასევე, ორგანულად ჩასმა.
რა გავაკეთე ამისათვის: შევარჩიე ყველაზე ,, არაპოეტური საგნები და სიტუაცია” ტალახიანი ფეხსაცმელები და იატაკი, ასევე გასვენებაში უხერხული სიტუაცია. ლექსი დავიწყე უკიდურესად პროზაულად. პროზაულ პერიოდებს ლექსის გრაფიკა ოდნავ მივანიჭე. ანუ ლექსის რიტმი და პროზაული პაუზები ,,ავურ დავურიე”
,, პროზაულ ნაწილში იარა/ ჩამიარა, აუგი - არა/ გაუგია რა
,, შევაპარე” ჯერ არაორიგინალური, მერე ორიგინალური მაჯამური რითმები ამას მოვაყოლე კრიტიკული დახასიათება ამ ძველებური ლექსაობისა, შევადარე ვადაგასულ მა ლამის, იარას რომ ვერ შველის, მაგრამ დასაამებლად სხვაა რომ არაფერი მოგეძევება და წრფელი გრძნობიდან, სამწუხაროდ, ასეთი რაღაცა- და გრჩება, ანუ ბოლო კატრენი, შველთან მაჯამურად გარითმული სტრიქონები. ჰო, არ გამომრჩეს, ბინა უფრო მოქნილი რომ ყოფილიყო, ბოლო სტრონი რითმიანი ,, ავტოკრიტიკულ “ ნაწილთან მაჯამური რითმითვე დავაკავშირე: გამთიშველი/ შველი/ მიშველი/ ფეხშიშველი.
3. მადლობა ნინა და ნიკი! აი, ირიჟრაჟა ჩემთან, ამერიკაში და მეც გამოვჩნდი. ორი ლექსი დამხვდა საპროვოკატორიდ გამზადებული. ცოტა ხანში დავესხმი თავს. მანამდე, ჯერ თაო და თაოო. ნიკი, ჩემთვის ეს ლექსი იმით არის მნიშვნელოვანი, რომ მქონდა ორი ჩანაფიქრი: 1. რამდენად მოხერხდებოდა ვერლიბრისა და უკიდურესად კონვენციური, პირდაპირ მაჯამებით გარითმული ლექსის ერთ ორგანულ მთლიანობად შერწყმა. 2. რამდენად მოხერხდებოდა ლექსშივე კრიტიკული ავტო- რეცენზიის მოთავსება, ასევე, ორგანულად ჩასმა.
რა გავაკეთე ამისათვის: შევარჩიე ყველაზე ,, არაპოეტური საგნები და სიტუაცია” ტალახიანი ფეხსაცმელები და იატაკი, ასევე გასვენებაში უხერხული სიტუაცია. ლექსი დავიწყე უკიდურესად პროზაულად. პროზაულ პერიოდებს ლექსის გრაფიკა ოდნავ მივანიჭე. ანუ ლექსის რიტმი და პროზაული პაუზები ,,ავურ დავურიე”
,, პროზაულ ნაწილში იარა/ ჩამიარა, აუგი - არა/ გაუგია რა
,, შევაპარე” ჯერ არაორიგინალური, მერე ორიგინალური მაჯამური რითმები ამას მოვაყოლე კრიტიკული დახასიათება ამ ძველებური ლექსაობისა, შევადარე ვადაგასულ მა ლამის, იარას რომ ვერ შველის, მაგრამ დასაამებლად სხვაა რომ არაფერი მოგეძევება და წრფელი გრძნობიდან, სამწუხაროდ, ასეთი რაღაცა- და გრჩება, ანუ ბოლო კატრენი, შველთან მაჯამურად გარითმული სტრიქონები. ჰო, არ გამომრჩეს, ბინა უფრო მოქნილი რომ ყოფილიყო, ბოლო სტრონი რითმიანი ,, ავტოკრიტიკულ “ ნაწილთან მაჯამური რითმითვე დავაკავშირე: გამთიშველი/ შველი/ მიშველი/ ფეხშიშველი. მადლობა ნინა და ნიკი! აი, ირიჟრაჟა ჩემთან, ამერიკაში და მეც გამოვჩნდი. ორი ლექსი დამხვდა საპროვოკატორიდ გამზადებული. ცოტა ხანში დავესხმი თავს. მანამდე, ჯერ თაო და თაოო. ნიკი, ჩემთვის ეს ლექსი იმით არის მნიშვნელოვანი, რომ მქონდა ორი ჩანაფიქრი: 1. რამდენად მოხერხდებოდა ვერლიბრისა და უკიდურესად კონვენციური, პირდაპირ მაჯამებით გარითმული ლექსის ერთ ორგანულ მთლიანობად შერწყმა. 2. რამდენად მოხერხდებოდა ლექსშივე კრიტიკული ავტო- რეცენზიის მოთავსება, ასევე, ორგანულად ჩასმა.
რა გავაკეთე ამისათვის: შევარჩიე ყველაზე ,, არაპოეტური საგნები და სიტუაცია” ტალახიანი ფეხსაცმელები და იატაკი, ასევე გასვენებაში უხერხული სიტუაცია. ლექსი დავიწყე უკიდურესად პროზაულად. პროზაულ პერიოდებს ლექსის გრაფიკა ოდნავ მივანიჭე. ანუ ლექსის რიტმი და პროზაული პაუზები ,,ავურ დავურიე”
,, პროზაულ ნაწილში იარა/ ჩამიარა, აუგი - არა/ გაუგია რა
,, შევაპარე” ჯერ არაორიგინალური, მერე ორიგინალური მაჯამური რითმები ამას მოვაყოლე კრიტიკული დახასიათება ამ ძველებური ლექსაობისა, შევადარე ვადაგასულ მა ლამის, იარას რომ ვერ შველის, მაგრამ დასაამებლად სხვაა რომ არაფერი მოგეძევება და წრფელი გრძნობიდან, სამწუხაროდ, ასეთი რაღაცა- და გრჩება, ანუ ბოლო კატრენი, შველთან მაჯამურად გარითმული სტრიქონები. ჰო, არ გამომრჩეს, ბინა უფრო მოქნილი რომ ყოფილიყო, ბოლო სტრონი რითმიანი ,, ავტოკრიტიკულ “ ნაწილთან მაჯამური რითმითვე დავაკავშირე: გამთიშველი/ შველი/ მიშველი/ ფეხშიშველი.
2. შესანიშნავია, ძალიან მომეწონა! საინტერესოა როგორ ლექსს შექმნიდნენ ფეხსაცმელზე ამა საიტის გენიოსები, ალბათ თასმას ასმაგს გაურითმავდნენ. მაპატიეთ პრივოკატორპბაში ჩაზიარების გამო :) შესანიშნავია, ძალიან მომეწონა! საინტერესოა როგორ ლექსს შექმნიდნენ ფეხსაცმელზე ამა საიტის გენიოსები, ალბათ თასმას ასმაგს გაურითმავდნენ. მაპატიეთ პრივოკატორპბაში ჩაზიარების გამო :)
1. მაგარია ქალბატონო ნინო ძალიან კარგია
როგორ კარგად გადადის ცხოვრებისეული ამბიდან, სულიერ ამბებზე
ფეხსაცმელები მახსოვს-მეთქი, დღემდე მომყვება ტალახიანი, მტვრიანი და ნაჩხვლეტიანი, ამონაკაწრი ანაბეჭდები იმათი, ვისაც, სამწუხაროდ, კარი გავუღე, ვინც შემოვიდა და უდარდელად გადამიარა, ვისაც ველოდი, ბევრი იარა, ცოტა იარა და ჩამიარა და ვერაფერი გაუგია, რა, (წასულზე კარგი უნდა ითქვას, აუგი - არა!) შემომეხვია, როგორც ხვიარა
ბოლო ნაწილი კი თითქოს კარგია თითქოს, მაგრამ რაღაც მაინც არ მომწონს მაგრამ ეს ვერ გადაწონის ლექსის სიკარგეს მთლიანობაში
5 ქულა
მაგარია ქალბატონო ნინო ძალიან კარგია
როგორ კარგად გადადის ცხოვრებისეული ამბიდან, სულიერ ამბებზე
ფეხსაცმელები მახსოვს-მეთქი, დღემდე მომყვება ტალახიანი, მტვრიანი და ნაჩხვლეტიანი, ამონაკაწრი ანაბეჭდები იმათი, ვისაც, სამწუხაროდ, კარი გავუღე, ვინც შემოვიდა და უდარდელად გადამიარა, ვისაც ველოდი, ბევრი იარა, ცოტა იარა და ჩამიარა და ვერაფერი გაუგია, რა, (წასულზე კარგი უნდა ითქვას, აუგი - არა!) შემომეხვია, როგორც ხვიარა
ბოლო ნაწილი კი თითქოს კარგია თითქოს, მაგრამ რაღაც მაინც არ მომწონს მაგრამ ეს ვერ გადაწონის ლექსის სიკარგეს მთლიანობაში
5 ქულა
|
|
მონაცემები არ არის |
|
|