ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
1 ნოემბერი, 2019


დავიცვათ პატრიარქი, დავიცვათ საქართველო და საქართველოს ეკლესია დაშლისგან

დავიცვათ პატრიარქი, დავიცვათ საქართველო და საქართველოს ეკლესია დაშლისგან


ზვიად გამსახურდია საქართველოს პატრიარქს აგინებდა. ზვიადისტები საქართველოს პატრიარქს აგინებენ. მიხეილ სააკაშვილი (მიკოლა სააკიან-ალასანია) საქართველოს პატრიარქს აგინებდა. მიშისტები  საქართველოს პატრიარქს აგინებენ. გასაკრეჭი ყოფილი მეუფე  პეტრე ცაავა სისტემატიურად იძახის, ზვიადი ამხელდაო საქართველოს პატრიარქს და ამიტომ ჩამოაგდესო. გასაკრეჭი ყოფილი მეუფე  პეტრე ცაავა მიხეილ სააკაშვილის (მიკოლა სააკიან-ალასანიას) ფოტოს ხატების გვერდით დებს და თაყვანს სცემს. საქართველოს პატრიარქის ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი მაგინებლების მრევლი ერთი და იგივე სატანის მოციქულები არიან.


ზვიადიზმის და მიშიზმის  მიზანი საქართველოს დაშლა და სამეგრელოს დამოუკიდებლობაა. ყოფილი მეუფე პეტრე აფერისტი ვაგზლის ქურდი ამ გეგმის ნაწილია. აი, ის პეტრე, ჩემი ჯიში ეშმაკზე ეშმაკი არისო, რომ იძახის.

პეტრე ცაავა,  ყოფილი მეუფე, ახლა ვინ არის?  ახლა არის ერისკაცობაში პაატა რევაზის ძე  ცაავა. ვაგზლის ქურდი,  ჩვეულებრივი აფერისტი, რაც ყოველთვის იყო, რითაც ამაყობდა. გახსოვთ, რომ იძახოდა აფერისტი, ჩემი ჯიშიშო, ეშმაკზე ეშმაკი არისო?

წმინდა სინოდის სხდომიდან გამოსულმა ჭყონდიდის ყოფილმა ეპისკოპოსმა მეუფე პეტრემ სკანდალური განცხადება გააკეთა.

" პატრიარქი... ერს ჰყავს პიდარასტიის, მამათმავლობის ცოდვით შეპყრობილი თავმჯდომარე სინოდის".

განვმარტავ, დღეს სინოდის სხდომას პატრიარქი თავმჯდომარეობდა.

ეშმაკზე ეშმაკი ყოფილი მღვდელმთავარი პეტრე ცაავა მსგავს აფერისტულ  განცხადებებს სისტემატიურად აკეთებდა. აფერისტობა სისხლში აქვს. გენებში.  ამ გენეტიკური აფერისტის  დავალებით სოციალურ ქსელებში მისი სექტის მხარდამჭერები პერიოდულად ავრცელებდნენ ამ ბინძურ ცილისწამებას პატრიარქთან დაკავშირებით.

დააკვირდით,  ზვიადისტ-მიშისტები  პეტრე  ცაავას  მრევლია.

დღეის მდგომარეობით, ყოფილი მეუფე ეშმაკზე ეშმაკი პეტრე ცაავა აფერისტის მიმდევრები  ყანდურები აფერისტები დაუმოჩილებლობას აცხადებენ და ფაქტიურად ალტერნატიურ ეკლესიას ქმნიან. საქართველოს დაშლის, სამეგრელოს დამოუკიდებლობის აფერისტული გეგმა ფაქტიურად  უკვე ხორციელდება ყოფილი მეუფე ეშმაკზე ეშმაკი პეტრე ცაავა აფერისტის ყანდურის მიმდევრების ხელით. 

ხალხო, დავიცვათ პატრიარქი ეშმაკების მსახურებისგან, დავიცვათ საქართველო და საქართველოს ეკლესია დაშლისგან.


კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
01.11.2019

კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები