35. კობა ბარათელს შეურაცხყოფას ნუ აყენებთ :D :* კობა ბარათელს შეურაცხყოფას ნუ აყენებთ :D :*
34. 32 კობა ვარ ბარათელი,როგორ მიხვდი? :* 32 კობა ვარ ბარათელი,როგორ მიხვდი? :*
33. :)) მადლობა! საკმაოდ პატარაა, ეტყობა! ეს ორი „-ნნ“ კიდე რად უნდა, მაინც ვერ ვხვდები! :)) :)) მადლობა! საკმაოდ პატარაა, ეტყობა! ეს ორი „-ნნ“ კიდე რად უნდა, მაინც ვერ ვხვდები! :))
32. სანშაინნ. - კომედი შოუში ხომ არ მონაწილეობდით?ძალიან სახასიათო იუმორი გაქვთ :))))
ვიკა- წარმატებები სანშაინნ. - კომედი შოუში ხომ არ მონაწილეობდით?ძალიან სახასიათო იუმორი გაქვთ :))))
ვიკა- წარმატებები
31. :)))) ოოო, „კაკ რაზ“, სათქვენოა! :) :)))) ოოო, „კაკ რაზ“, სათქვენოა! :)
30. ვიკა, იცით მე არ ვარ პოეტი და მართლაც რომ სწორად აღნიშნეთ ვერაფერს ვწერ სამწუხაროდ :((( მაგრამ ერთი სარითმო წყვილი მაქვს ჩემს მიერ წამოწეულ თემასთან დაკავშირებით და იქნებ გამოგადგეთ. კურაპალატი – კუპატი. არ წავა? :) ვიკა, იცით მე არ ვარ პოეტი და მართლაც რომ სწორად აღნიშნეთ ვერაფერს ვწერ სამწუხაროდ :((( მაგრამ ერთი სარითმო წყვილი მაქვს ჩემს მიერ წამოწეულ თემასთან დაკავშირებით და იქნებ გამოგადგეთ. კურაპალატი – კუპატი. არ წავა? :)
29. არა, :( იქნებ გქონდეთ რაიმე ნიშანდობლივი ცნობასავით, გავლექსავდი, მომაწოდეთ, რა, თორემ თქვენ ვერაფერს წერთ და... არა, :( იქნებ გქონდეთ რაიმე ნიშანდობლივი ცნობასავით, გავლექსავდი, მომაწოდეთ, რა, თორემ თქვენ ვერაფერს წერთ და...
28. ვიკა, აშოტ კურაპალატზე არ მოგეძევებათ რამდენიმე ტაეპი? ვიკა, აშოტ კურაპალატზე არ მოგეძევებათ რამდენიმე ტაეპი?
27. :) მადლობა! ჩემი საყვარელი ფრაზაა. :) მადლობა! ჩემი საყვარელი ფრაზაა.
26. ვეფხის ტყავზე გაწოლილი აპოგეა
საქართველო დავინახე აქ ვეფხის ტყავზე გაწოლილი აპოგეა
საქართველო დავინახე აქ
25. ყოჩაღ! ყოჩაღ! ყოჩაღ! :) ყოჩაღ! ყოჩაღ! ყოჩაღ! :)
24. მადლობა, ჯაბა! ჩემი ლექსის მოტივიც ეს არის! გილოცავთ ნათლისღებას! :) მადლობა, ჯაბა! ჩემი ლექსის მოტივიც ეს არის! გილოცავთ ნათლისღებას! :)
23. არ ვიცი რამდენად სწორად გავიგე, მაგრამ ვფიქრობ, ლექსი საქართველოს ალეგორიაა. ასეა თუ ისე, მომეწონა. ამ ლექსში კარგად ჩანს პოეზიის 1 დიდი უპირატესობა პროზასთან მიმართებაში. არ ვიცი რამდენად სწორად გავიგე, მაგრამ ვფიქრობ, ლექსი საქართველოს ალეგორიაა. ასეა თუ ისე, მომეწონა. ამ ლექსში კარგად ჩანს პოეზიის 1 დიდი უპირატესობა პროზასთან მიმართებაში.
22. იცით, მუხა, მეც რამდენიმე ავტორთან მქონია და მაქვს შენიშვნები, მაგრამ ამ საიტზე იმდენად დიდი რაოდენობითაა ცინიზმი და ქილიკი, რომ ვთვლი, თუ რაიმე შენიშვნა მაქვს, მესიჯის სახით უნდა მივაწოდო ავტორს და ასეც ვიქცევი. რაც შეეხება დოკუმენტური მასალის მიხედვით ლექსის შექმნას, ამის საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს. მეც შემიქმნია მსგავსი რამ, როცა მომსვლია მუზა. ამ შემთხვევაში ასე დამეწერა, ეს ასოციაციური და ცოტა ფილოსოფიური რამაა. ვინ როგორ აღიქვამს. მე, ავტორი, ასე აღვიქვამ: ბექა ოპიზარი, რომელიც, 12-ე საუკუნის დიდი ოქრომქანდაკებელია ტაო-კლარჯეთის ეპარქიიდან, ყოველ შემთხვევაში, ოპიზაში მოღვაწეობდა, რადგანაც ის ქართველია, ხევსურეთის, ტაოდან ყველაზე დაცილებული მხარის სულსაც ატარებს, ამ სულის ნაწილი კი იმ ბებერი ვაზის ყლორტია, რომელსაც ლექსში ვეფერები. ამ ლექსის მთავარი იდეა ესაა. თავისუფლად შეიძლება დიდი ხელოვანი პიროვნულად ისე ახლოს იდგეს ხევსურეთთან, როგორც ტაო-კლარჯეთთან და ჩვენს სხვა ნებისმიერ კუთხესთან. ჩვენ ხომ მისი არც კუთხურობა ვიცით. მაგრამ ამაზე არ ვამახვილებ ახლა ყურადღებას: ის ქართველია და მე მჯერა, რომ მის ანჩის ხატის ჩარჩოსა და წყაროსთავის სახარების ყდაში ხევსურეთში აყვავებული ერთი ბებერი ვაზის ყლორტიც ხარობს, და პირიქით, მისი დიდი ხელოვნებით ხევსურეთი სულდგმულობს, ისევე, როგორც ყოველი კუთხე საქართველოისა. მე ვიღებ მხოლოდ დასაბუთებულ კრიტიკას. რადგან ჯერჯერობით თავადაც არ მიმაჩნია თავი გამოცდილ კრიტიკოსად, მკაფიო და რადიკალურ შეფასებებს ვერიდები. თუ რაიმე შეკითხვა მაქვს (ანუ აზრს ვერ ვაკავშირებ, როგორც ამ ლექსის შემთხვევაში მოხდა), ავტორს ვუსვამ ამა თუ იმ შეკითხვას და საკმაოდ დიდი ხნის შემდეგ ვაანალიზებ. ისე, ზოგადად, ლექსი ან მიდის სულთან ახლოს, ან _ არა. იცით, მუხა, მეც რამდენიმე ავტორთან მქონია და მაქვს შენიშვნები, მაგრამ ამ საიტზე იმდენად დიდი რაოდენობითაა ცინიზმი და ქილიკი, რომ ვთვლი, თუ რაიმე შენიშვნა მაქვს, მესიჯის სახით უნდა მივაწოდო ავტორს და ასეც ვიქცევი. რაც შეეხება დოკუმენტური მასალის მიხედვით ლექსის შექმნას, ამის საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს. მეც შემიქმნია მსგავსი რამ, როცა მომსვლია მუზა. ამ შემთხვევაში ასე დამეწერა, ეს ასოციაციური და ცოტა ფილოსოფიური რამაა. ვინ როგორ აღიქვამს. მე, ავტორი, ასე აღვიქვამ: ბექა ოპიზარი, რომელიც, 12-ე საუკუნის დიდი ოქრომქანდაკებელია ტაო-კლარჯეთის ეპარქიიდან, ყოველ შემთხვევაში, ოპიზაში მოღვაწეობდა, რადგანაც ის ქართველია, ხევსურეთის, ტაოდან ყველაზე დაცილებული მხარის სულსაც ატარებს, ამ სულის ნაწილი კი იმ ბებერი ვაზის ყლორტია, რომელსაც ლექსში ვეფერები. ამ ლექსის მთავარი იდეა ესაა. თავისუფლად შეიძლება დიდი ხელოვანი პიროვნულად ისე ახლოს იდგეს ხევსურეთთან, როგორც ტაო-კლარჯეთთან და ჩვენს სხვა ნებისმიერ კუთხესთან. ჩვენ ხომ მისი არც კუთხურობა ვიცით. მაგრამ ამაზე არ ვამახვილებ ახლა ყურადღებას: ის ქართველია და მე მჯერა, რომ მის ანჩის ხატის ჩარჩოსა და წყაროსთავის სახარების ყდაში ხევსურეთში აყვავებული ერთი ბებერი ვაზის ყლორტიც ხარობს, და პირიქით, მისი დიდი ხელოვნებით ხევსურეთი სულდგმულობს, ისევე, როგორც ყოველი კუთხე საქართველოისა. მე ვიღებ მხოლოდ დასაბუთებულ კრიტიკას. რადგან ჯერჯერობით თავადაც არ მიმაჩნია თავი გამოცდილ კრიტიკოსად, მკაფიო და რადიკალურ შეფასებებს ვერიდები. თუ რაიმე შეკითხვა მაქვს (ანუ აზრს ვერ ვაკავშირებ, როგორც ამ ლექსის შემთხვევაში მოხდა), ავტორს ვუსვამ ამა თუ იმ შეკითხვას და საკმაოდ დიდი ხნის შემდეგ ვაანალიზებ. ისე, ზოგადად, ლექსი ან მიდის სულთან ახლოს, ან _ არა.
21. საინტერესოა,?! იმის მაგივრად, რომ შენიშვნებზე დაფიქრდეთ, ხშირად ავტორები იმპულსურად პასუხობენ. დოკუმენტური მასალის მიხედვით, თუ ლექსი იწერება, რა არის ამაში ცუდი?, მე მაგალითად ძალიან ვისიამოვნებდი!
"ღრმააზრობრივი ანალიზი" რა არის ეს? რათქმა უნდა თუ ლექს ცალ -ცალკე სტრიქონად დავშლით გასაგებია, (ვეფხის ტყავი, ხევსურეთის თექა, კახეთის ვაზის გული, ო, ბექა ოპიზარი) მეც ვერ ვიპოვე საერთო... ლექს კარგი რიტმი (რითმი) აქვს. დანარჩენზე ლიტერატორებმა ილაპარაკონ , მე რიგითი მკითხველი ვარ! საინტერესოა,?! იმის მაგივრად, რომ შენიშვნებზე დაფიქრდეთ, ხშირად ავტორები იმპულსურად პასუხობენ. დოკუმენტური მასალის მიხედვით, თუ ლექსი იწერება, რა არის ამაში ცუდი?, მე მაგალითად ძალიან ვისიამოვნებდი!
"ღრმააზრობრივი ანალიზი" რა არის ეს? რათქმა უნდა თუ ლექს ცალ -ცალკე სტრიქონად დავშლით გასაგებია, (ვეფხის ტყავი, ხევსურეთის თექა, კახეთის ვაზის გული, ო, ბექა ოპიზარი) მეც ვერ ვიპოვე საერთო... ლექს კარგი რიტმი (რითმი) აქვს. დანარჩენზე ლიტერატორებმა ილაპარაკონ , მე რიგითი მკითხველი ვარ!
20. კარგი, ჩემო კარგო, დავრწმუნდი, არ ღირდა ამაზე კომენტარის გაკეთება. მართალია, ლექსი ან მიდის სულთან ახლოს, ან _ არა. უფალმა დაგლოცოთ! :) კარგი, ჩემო კარგო, დავრწმუნდი, არ ღირდა ამაზე კომენტარის გაკეთება. მართალია, ლექსი ან მიდის სულთან ახლოს, ან _ არა. უფალმა დაგლოცოთ! :)
19. ვიკა, ჩემი სათქმელი უკვე ვთქვი .ამ ლექსის არც ერთი ხაზი ერთმანეთს არ აკავშირებს აზრობრივად თქო. სხვა აღარაფერს დავაკომენტარებ მე აქ.ბედნიერად და წარმატებით...აბა ჰე... ვიკა, ჩემი სათქმელი უკვე ვთქვი .ამ ლექსის არც ერთი ხაზი ერთმანეთს არ აკავშირებს აზრობრივად თქო. სხვა აღარაფერს დავაკომენტარებ მე აქ.ბედნიერად და წარმატებით...აბა ჰე...
18. ვისზე ამბობ, გურამ? ვისზე ამბობ, გურამ?
17. ორივე კარგები ხართ და მესმის თქვენი...
ასე რომ ერთმანერთს არ აწყენინოთ....... ორივე კარგები ხართ და მესმის თქვენი...
ასე რომ ერთმანერთს არ აწყენინოთ.......
16. :) არა, ჩემო კარგო. ჯანსაღ კრიტიკას მე თვითონ ვუკეთებ ამა თუ იმ ნაწარმოებს, თუმცა ვცდილობ, ჩემი შეფასება კი არ შევკრა, არამედ გავშალო. ;) არამარტო პოეტი გახლავართ. თქვენ, უბრალოდ, ღრმააზრობრივი ანალიზი უნდა გამიკეთოთ იმისა, თუ საერთო ხაზი სად წყდება ამ პატარა ლექსში. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კრიტიკა არ მიიღება, რადგან მას კრიტიკა არც ერქმევა. გულში მხოლოდ ახლობელ და ძვირფას ადამიანებს ვიხვევ. :) :) არა, ჩემო კარგო. ჯანსაღ კრიტიკას მე თვითონ ვუკეთებ ამა თუ იმ ნაწარმოებს, თუმცა ვცდილობ, ჩემი შეფასება კი არ შევკრა, არამედ გავშალო. ;) არამარტო პოეტი გახლავართ. თქვენ, უბრალოდ, ღრმააზრობრივი ანალიზი უნდა გამიკეთოთ იმისა, თუ საერთო ხაზი სად წყდება ამ პატარა ლექსში. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კრიტიკა არ მიიღება, რადგან მას კრიტიკა არც ერქმევა. გულში მხოლოდ ახლობელ და ძვირფას ადამიანებს ვიხვევ. :)
15. ავტორი უნდა კრავდეს საკუთარ აზრებს ვიკა:) საწყენად და გულჩასახვევად არ მითქვამს მე...როცა პრეტენზია აქვს ადამიანს წერაზე,უნდა გაითავისოს,რომ შენიშვნა და კრიტიკა აუცილებელია...
ავტორი უნდა კრავდეს საკუთარ აზრებს ვიკა:) საწყენად და გულჩასახვევად არ მითქვამს მე...როცა პრეტენზია აქვს ადამიანს წერაზე,უნდა გაითავისოს,რომ შენიშვნა და კრიტიკა აუცილებელია...
14. იქნებ თქვენ შეკრათ, აგლაია. პატივისცემით, ავტორი. იქნებ თქვენ შეკრათ, აგლაია. პატივისცემით, ავტორი.
13. თითო ხაზი ცალკ-ცალკე აზრის მარტარებელია და ლექსი მთლიანობაში საერთო აზრით შეკრული ნაკლებადაა. თითო ხაზი ცალკ-ცალკე აზრის მარტარებელია და ლექსი მთლიანობაში საერთო აზრით შეკრული ნაკლებადაა.
10. ლალი, ჩემო კარგო, ხელოვნებათმცოდნე გახლავართ და მშვენივრად მომეხსენება ყველაფერი, :) სხვათა შორის, უცხო სიტყვათა ლექსიკონშიც, წლებია, ძალიან ხშირად ვიჭყიტები ;) დოკუმენტური მასალის მიხედვით არ ვაგებ ლექსებს, პოეზია ალოგიკურობასთან რომ ძალიან ახლოსაა, წესით, უნდა მოგეხსენებოდეთ. არ გვინდა ეს ბრჭყვიალ-ბრჭყვიალა შეფასებები. ნუ ჩამჭრით, დამინდეთ. :) ლალი, ჩემო კარგო, ხელოვნებათმცოდნე გახლავართ და მშვენივრად მომეხსენება ყველაფერი, :) სხვათა შორის, უცხო სიტყვათა ლექსიკონშიც, წლებია, ძალიან ხშირად ვიჭყიტები ;) დოკუმენტური მასალის მიხედვით არ ვაგებ ლექსებს, პოეზია ალოგიკურობასთან რომ ძალიან ახლოსაა, წესით, უნდა მოგეხსენებოდეთ. არ გვინდა ეს ბრჭყვიალ-ბრჭყვიალა შეფასებები. ნუ ჩამჭრით, დამინდეთ. :)
9. აპოგეა -Gk. apogeion 1.ასტრ. მთვარის (ან დედამიწის ხელოვნური თანამგზავრის) ორბიტის წერტილი, რომელიც ყველაზე მეტადაა დაშორებული დედამიწას; 2.წიგნ. რისამე განვითარების უმაღლესი წერტილი; აყვავება.
''ვეფხის ტყავზე გაწოლილი აპოგეა ''მაპატიეთ მაგრამ ეს უაზრობაა და ეს ''ბრჭყვიალა ''სიტყვები და ''ღრმად ფილოსოფიური ''ხედვის სურვილები კარგია,მაგრამ... ცოტა აზრიც უნდა დავატანოთ ალბათ.
ხევსურეთი _ ვრცელი მინდვრის თექა.ამაში არის რაღაც..
და ჩემი სირცხვილი ბექა ოპიზარი კი ვიცი,მაგრამ ხევსურეთთან რატომ დააკავშირეთ მაინდამაინც ეს ვერ გავიგე:(
აპოგეა -Gk. apogeion 1.ასტრ. მთვარის (ან დედამიწის ხელოვნური თანამგზავრის) ორბიტის წერტილი, რომელიც ყველაზე მეტადაა დაშორებული დედამიწას; 2.წიგნ. რისამე განვითარების უმაღლესი წერტილი; აყვავება.
``ვეფხის ტყავზე გაწოლილი აპოგეა ``მაპატიეთ მაგრამ ეს უაზრობაა და ეს ``ბრჭყვიალა ``სიტყვები და ``ღრმად ფილოსოფიური ``ხედვის სურვილები კარგია,მაგრამ... ცოტა აზრიც უნდა დავატანოთ ალბათ.
ხევსურეთი _ ვრცელი მინდვრის თექა.ამაში არის რაღაც..
და ჩემი სირცხვილი ბექა ოპიზარი კი ვიცი,მაგრამ ხევსურეთთან რატომ დააკავშირეთ მაინდამაინც ეს ვერ გავიგე:(
8. ლამაზია ნამდვილად. ლამაზია ნამდვილად.
7. ყველას ძალიან, ძალიან დიდი მადლობა! ;) ყველას ძალიან, ძალიან დიდი მადლობა! ;)
6. ლამაზია ეს ჩუქურთმა, საქართველოს ცასავით...
გაიხარე..
ძალიან მომეწონა... ლამაზია ეს ჩუქურთმა, საქართველოს ცასავით...
გაიხარე..
ძალიან მომეწონა...
5. პაწუკა ლექსია მაგრამ ძალიან ლამაზი!!!! :) კარგი ხარ, ავტორო :) პაწუკა ლექსია მაგრამ ძალიან ლამაზი!!!! :) კარგი ხარ, ავტორო :)
4. ლამაზი მინიატურაა ლამაზი მინიატურაა
3. დიდი მადლობა ორივეს. მაკა, გკოცნიი! ;) :* დიდი მადლობა ორივეს. მაკა, გკოცნიი! ;) :*
1. ვეფხის ტყავზე გაწოლილი აპოგეა _ ხევსურეთი _ ვრცელი მინდვრის თექა... ბებერ ვაზის ყლორტებს გული გაპობია, თვლებს აგროვებს ოპიზარი ბექა
ძალიან ლამაზი კადრია.მოგიკითხე დიდი სიყვარულით :* ვეფხის ტყავზე გაწოლილი აპოგეა _ ხევსურეთი _ ვრცელი მინდვრის თექა... ბებერ ვაზის ყლორტებს გული გაპობია, თვლებს აგროვებს ოპიზარი ბექა
ძალიან ლამაზი კადრია.მოგიკითხე დიდი სიყვარულით :*
|